Logo guildy CHoD
Sitemap Facebook Youtube

PŘEKLADY

Guild Wars 2: Dungeony

Ascalonian Catacombs

Ascalonian Catacombs

Příběh

Úvod

Úvod

Rytlock hledá Eir v katakombách a zasvěcuje vás do příběhu události foefire.

Nalezení Eir

Nalezení Eir

Eir hledá Magdaer. Legendární ohnivý meč, který vlastnil král Adelbern.

Magdaer a Adelbern

Magdaer a Adelbern

Adelbern i po své smrti chce zaútočit na charrské legie.

Mistr Ranger Nente

Mistr Ranger Nente

Setkání s prvním šampiónem. Bývalý trenér rangerů.

Kasha Blackblood

Kasha Blackblood

Bývalá trenérka necromancerů.

Finální konfrontace

Finální konfrontace

Šílený král chce svoji pomstu.

Staré rány

Staré rány

Rytlock stále nemůže odpustit zradu.

Všechny cesty

U vchodu

U vchodu

Prosba o pomoc s rozhodnutím.

Převorský kemp

Převorský kemp

Hádka tří učenců o rozhodnutí větší hrozby.

Cesta 1

Po zabití Howling King

Po zabití Howling King

Poděkování za poražení Howling Kinga.

Cesta 2

Graveling past

Graveling past

Získání feromonů z mrtvých gravelingů pomocí pastí.

Po zabití Ghost Eater

Po zabití Ghost Eater

Poděkování za poražení Ghost Eater.

Cesta 3

Po zabití Colossus Rumblus

Po zabití Colossus Rumblus

Asurský způsob poděkování.

Zavřít

Caudecus's Manor

Caudecus's Manor

Caudecus’s Manor

Příběh

Úvod

Úvod

Oslava mírové smlouvy mezi lidmi a charri se koná v sídle ministra Caudecuse.

Konfrontace

Konfrontace

Informace od hostů přináší dva podezřelé.

Logan panikaří

Logan panikaří

Královna a hosté zmizeli.

Zápletka

Zápletka

Loganovo podezření.

Caudecus „Zachráněn“

Caudecus „Zachráněn“

Královna zachráněna. Logan se vydává napravit minulost.

Všechny cesty

Talie

Talie

Žádost o pomoc s vyšetřováním.

Cesta 1

Konfrontace s Gunpowder Morgan

Konfrontace s Gunpowder Morgan

Bandita vykrádající sídlo.

Setkání s Frostem

Setkání s Frostem

Šéf banditů rozhodně nevydá ukradenou technologii.

Po porážce Frosta

Po porážce Frosta

Poděkování od Traffy.

Cesta 2

Nalezení doktora

Nalezení doktora

Otrávená mučená doktorka.

Seraph Potter

Seraph Potter

Je potřeba osvobodit velitele, než ho bandité donutí mluvit.

Cesta 3

Po záchraně Alberta

Po záchraně Alberta

Albert vás informuje o dalších zajatcích.

Po porážce Wahlen

Po porážce Wahlen

Zachráněné služebnictvo před otroctvím.

Po porážce Valloga

Po porážce Valloga

Mrtvý kentaur, dobrý kentaur.

Zavřít

Twilight Arbor

Twilight Arbor

Příběh

Úvod

Úvod

Caithe potřebuje pomoct se zastavením Faolain. Usmířit staré přátele Rytlocka a Logana nebude snadné.

Po odchodu Logana

Po odchodu Logana

Rytlock a následně i Logan odešli. Faolain představuje své šampióny.

Před prvním šampiónem

Před prvním šampiónem

První šampión Sariel.

Před druhým šampiónem

Před druhým šampiónem

Druhý šampión Brangoire.

Před třetím šampiónem

Před třetím šampiónem

Třetí šampión Cadeyrn.

Před Faolain

Před Faolain

Přízraky se snaží zmást Caithe.

Všechny cesty (Mimo Aetherblades)

Žádost o pomoc

Žádost o pomoc

Žádost o pomoc s Nightmare Court, kteří se snaží ovládnout příšerný strom.

Vevinina cesta - Vpřed – Forward

Nalezen Nightmare Tree

Nalezen Nightmare Tree

Vevina před Nightmare Tree.

Po porážce Nightmare Tree

Po porážce Nightmare Tree

Ochránit Grove se povedlo.

Leurentova cesta – Nahoru – Up

Po porážce Fyonna

Po porážce Fyonna

Pravda o vztahu Morrigu a Leurenta.

Nalezen Nightmare Tree

Nalezen Nightmare Tree

Leurent se nehodlá vzdát krvežíznivosti.

Po porážce Nightmare Tree

Po porážce Nightmare Tree

Vítězství a smutek.

Fyonnina cesta – Vpřed/Nahoru – Forward/Up (Zrušená cesta)

Po porážce Vevina

Po porážce Vevina

Pozdě na záchranu Leurenta.

Nalezen Nightmare Tree

Nalezen Nightmare Tree

Fyonna a její odporné děti.

Po porážce Nightmare Tree

Po porážce Nightmare Tree

Vítězství.

Aetherblades cesta

Sparki a Slick

Sparki a Slick

Představení champiónů.

Aetherblade loděnice

Aetherblade loděnice

Scarlet zná nějaké tajemství na Caithe.

Clockheart

Clockheart

Kybernetický Treant. Žijící generátor elektrické energie.

Po porážce Clockheart

Po porážce Clockheart

Lionguard vrací úder za dragon bash atentát.

Zavřít

Sorrow's Embrace

Sorrow's Embrace

Příběh

Úvod

Úvod

Historie Sorrow's Embrace.

Otevření brány

Otevření brány

Otevření brány po poražení bosse.

Noko

Noko

Nalezení Zojjy.

Po porážce Noka

Po porážce Noka

Zojja nechce Eir ani vidět. Odhání ji pryč.

Před branou

Před branou

Nenávist uvnitř skupiny.

Vzpomínka na minulost

Vzpomínka na minulost

Bolestivá minulost.

Ztráta

Ztráta

Bolestivá ztráta Snaffa rozložila skupinu.

Před Kudem

Před Kudem

Snaffův bývalí žák Kudu.

Zbabělec

Zbabělec

Kudu utíká po porážce golemů.

Iron Forgeman

Iron Forgeman

Starodávný golem, který kdysi poháněli zotročený džinové.

Kudův útěk

Kudův útěk

Kudu dál utíká a nechává vylepšeného golema s dračí energií.

Po porážce Iron Forgeman

Po porážce Iron Forgeman

Zojja se vydává dál pronásledovat Kuda.

Všechny cesty

Žádost o pomoc

Žádost o pomoc

Čas na revoluci začíná.

Cesta 1

Po průchodu bránou

Po průchodu bránou

Napravený bývalí člen Inquest se vrací na místo činu.

Setkání s Tazzou

Setkání s Tazzou

Tazza se snaží získat Fergga na svoji stranu.

Po porážce Tazzi

Po porážce Tazzi

Odčinění hříchů.

Cesta 2

Foreman Kreutzerova

Foreman Kreutzerova

Otroci rádi pracují.

Pokračování v dolech

Pokračování v dolech

Revoluce začíná.

Před Shukovem

Před Shukovem

Diktátor se nechce vzdát.

Po porážce Shukova

Po porážce Shukova

Poděkování za osvobození dělníků z otroctví.

Cesta 3

Po zničení destroyera

Po zničení destroyera

Generálovo poděkování za poražení nepřátelských sil.

Zavřít

Citadel of Flame

Citadel of Flame

Příběh

U vchodu

U vchodu

Nesvár mezi Rytlockem a Loganem.

Gaheron

Gaheron

Gaheron se chce stát bohem.

Na mostě

Na mostě

Rytlockův pád.

Pokračujem v útoku

Pokračujem v útoku

Gaheron zabíjí vlastní vojáky, aby odvrátil útok.

Před Gaheronem

Před Gaheronem

Útok na falešného boha.

Léčení ran

Všechny cesty

Léčení ran

Usmíření Rytlocka a Logana.

Velitel Suma

Velitel Suma

Rozhodnutí o větší hrozbě.

Cesta 1

Před vynálezem

Před vynálezem

Je nutné zničit vynález.

Zneškodněn

Zneškodněn

Poděkování za zničení vlastního výtvoru.

Cesta 2

Zachráněný charr

Zachráněný charr

Voják podává hlášení o Gaheronovi.

Plán

Plán

Je potřeba získat suroviny na bombu.

Gaheron

Gaheron

Šílený duch se chce navrátit.

Cesta 3

Zabezpečená zóna

Zabezpečená zóna

Pokračování v útoku.

Tribune

Tribune

Nový tribune flame legions.

Zavřít

Honor of the Waves

Honor of the Waves

Příběh

Při vstupu

Při vstupu

Hlas byl zajat. Je nutné zachránit před Jormagovými služebníky.

Hlasova komora

Hlasova komora

Hlas uprchl před útočníky.

Po porážce Kulaga

Po porážce Kulaga

Hledání hlasu.

Setkání s Hirvela

Setkání s Hirvela

Druhý boss.

Hlasova proměna

Hlasova proměna

Pozdě na záchranu.

Po porážce zkaženého Hlasu

Po porážce zkaženého Hlasu

Hlas byl osvobozen od svého prokletí. Je čas vrátit útok.

Po porážce lovce

Po porážce lovce

Vítězství pomohlo Eir ke smíření s minulostí.

Všechny cesty

Čestný dráp

Čestný dráp

Žádost o pomoc.

Cesta 1

Setkání s řezníkem

Setkání s řezníkem

Zastavení řádění.

Po porážce Ginva Řezník

Po porážce Ginva Řezník

Stín draka stále přetrvává.

Cesta 2

Příchod k Andalu

Příchod k Andalu

Zastavení zloděje.

Příchod k Wollam

Příchod k Wollam

Wollam rozhodně nechce vrátit nic co ukradl.

Po porážce Wollama

Po porážce Wollama

Stín draka stále přetrvává.

Cesta 3

Příchod k Sorge

Příchod k Sorge

Fanatický přisluhovač Jormaga.

Po porážce Sorge

Po porážce Sorge

Stín draka stále přetrvává.

Zavřít

Crucible of Eternity

Crucible of Eternity

Příběh

Instrukce

Instrukce

Zojja pronásleduje Kuda.

Skladník

Skladník

Dračí energie mění zajatce na přisluhovače.

Golemská továrná

Golemská továrná

Plán na deaktivaci golemů.

Arcanská reaktorová ulička

Arcanská reaktorová ulička

Členové party odmítají projít radioaktivní cestou.

Načtení dat

Načtení dat

Zničení výzkumu.

Kudu

Kudu

Kudu aplikoval dračí energii sám na sobě.

Kudovo monstrum

Kudovo monstrum

Probuzení monstra.

Po porážce monstra

Po porážce monstra

Přesvědčování Zojjy o návrat do skupiny.

Všechny cesty

Při vstupu

Při vstupu

Uzamknutí výzkumného zařízení.

Plán útěku

Cesta 1

Plán útěku

Rozhodnutí, kterou únikovou cestou se vydat.

Po porážce subjektu Alfa

Po porážce subjektu Alfa

Poděkování za zdařilý plán útěku.

Ponorka

Ponorka

Přivolaná ponorka prorazila nejslabší místo výzkumného zařízení.

Cesta 2

Po porážce subjektu Alfa

Po porážce subjektu Alfa

Poděkování za zdařilý plán útěku.

Cesta 3

Po porážce subjektu Alfa

Po porážce subjektu Alfa

Poděkování za zdařilý plán útěku.

Zavřít

The Ruined City of Arah

The Ruined City of Arah

Příběh

Úvod

Úvod

Příbeh Arahu a sjednocení Destiny's Edge.

Odčinění

Odčinění

Logan zůstává, aby ostatní mohli pokračovat.

Příprava pro jednotky

Příprava pro jednotky

Je potřeba zabezpečit přistávací plochu.

Vylodění

Vylodění

Skaalds je norský bard opěvující hrdinské činy.

Dračí šampióni

Dračí šampióni

Nutná obrana.

Nový model

Nový model

Po útoku dračích šampiónu je loď poškozená. Naštěstí se objevuje spojenecké plavidlo.

Zhaitan

Zhaitan

Zhaitan útočí.

Odveta

Odveta

Spojenecké jednotky vrací úder.

Zhaitanův konec

Zhaitanův konec

Zhaitanův konec a naděje pro další boj s draky.

Všechny cesty

Staré rasy

Staré rasy

Tome of Rubicon je objevená prorocká kniha, která předpověděla konec smrtelnosti trpasličí rasy a jejich boj s dračími přisluhovači. V podzemí Tyrie bojují dodnes.

Cesta 1

Jotuní rasa

Jotuní rasa

Hledání hvězdárny.

Zkouška

Zkouška

Informace získané zkouškou.

Giganticus Lupicus

Giganticus Lupicus

Vymřela rasa před příchodem lidských bohů. Pravděpodobné vyhlazen při dávném probuzení draků.

Jotuní objev

Jotuní objev

Jotuni objevili souvislost s probuzením draků.

Hvězdárna

Hvězdárna

Konstelace hvězd.

Cesta 2

Mursaat rasa

Mursaat rasa

Unseen Ones neboli neviditelní (nespatřitelní) se před 250 lety (Guild Wars) vrátili jako falešní bohové.

Inquest

Inquest

Snaží se získat Mursaat tajemství pro sebe.

Plenitelé

Plenitelé

Inquest je napřed v pátrání.

Giganticus Lupicus

Giganticus Lupicus

Vymřela rasa před příchodem lidských bohů. Pravděpodobné vyhlazen při dávném probuzení draků.

Pokračování

Pokračování

Stále jsou Inquest napřed.

Zastavení řádění

Zastavení řádění

Inquest má se znalostmi svoje plány.

Znalosti

Znalosti

Jak to kdysi dopadlo.

Cesta 3

Forgotten rasa

Forgotten rasa

Forgotten – hadí rasa udržovala rovnováhu, než ji narušila lidská rasa.

Artefakt

Artefakt

Forgotten se stáhli od vlivu lidí a usadili se v Crystal Desert. Zde žila i Glint.

Glintino osvobození

Glintino osvobození

Forgotten provedli na Glint kouzlo, které ji osvobodilo z Kralkatorrikova vlivu.

Giganticus Lupicus

Giganticus Lupicus

Vymřela rasa před příchodem lidských bohů. Pravděpodobné vyhlazen při dávném probuzení draků.

Pokusné kuře

Pokusné „kuře"

Nemrtvé kuře jako pokusný „králík“.

Oltář

Oltář

Ochrana Illyri.

Úspěch

Cesta 4

Úspěch

Kouzlo bylo úspěšné. Twitchy – nervózní/vystresované.

Seer rasa

Seer rasa

Seer bojovali z mursaat a prohráli.

Úlomek

Úlomek

Kousek z úlomku měla v sobě bestie.

Giganticus Lupicus

Giganticus Lupicus

Vymřela rasa před příchodem lidských bohů. Pravděpodobné vyhlazen při dávném probuzení draků.

Svaté místo

Svaté místo

Je potřeba vyčistit od zhaitanových přisluhovačů.

Bloodstone

Bloodstone

Historie lidských bohů.

Zavřít

ZpětNahoru